Avatar billede skolestofdk Nybegynder
22. april 2009 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Site vurdering - Hvad synes i ? gulvafslibning og gulvbehandling

Jeres mening ønskes om designet på Gama Gulvservice hjemmeside:

http://www.gamagulvservice.dk

På forhånd tak,

#: Vi mangler stadig at blive helt færdige med menuen "Vi tilbyder".
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. april 2009 - 14:46 #1
Lækker side....

Skip intro mangler ;)
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
23. april 2009 - 12:37 #2
Hvor skulle den skip into knap placeres synes du - hvis det var ?
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
23. april 2009 - 12:37 #3
Ingen andre som har kommentar - ris/ros ?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
23. april 2009 - 13:04 #4
Hmm ser nu det ikke er en intro men blot når siden loades ..... den er vildt lang tid om at loade;)
Avatar billede webweaver Praktikant
03. maj 2009 - 10:58 #5
Lækker site! Nydeligt design i flotte nuancer.
Der mangler en load-bar/preloader i starten, som indikerer sitet lige hentes ind. Det er allerede nævnt ovenover. Eftersom du arbejder i Flash, så skulle du nok kunne fikse det :)

Sitet er overskueligt og service-minded. Som nævnt pæne nuancer og god grafik.

På forsiden har du nogle movieclips formentlig som kører med nogle billeder i ved mouseOver. Jeg synes den skifter billederne for hurtigt. Der kunne du godt sætte antal frames lidt op, så den er mere smooth. Udover det, når man skifter imellem billederne, kan man se 10% rabat lige i et kort glimt, mens man loader billedet ind. Det synes jeg ikke så godt om. Det virker lidt forvirrende. Det burde du også kigge lidt på.

Kodnings-mæssigt ser det også rimeligt ud. Der er styr i koden, og diverse nødvendige metatags. Har dog ikke valideret koden, men ser ikke helt tosset ud da.

Alt i alt som helhed, virker det som et stykke prof arbejde. :)
Avatar billede webweaver Praktikant
03. maj 2009 - 10:59 #6
Ooog jeg kan se der faktisk allerede er preloader.
Den nåede jeg aldrig at se, første gang jeg tilgik sitet :)
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
24. maj 2010 - 20:23 #7
.