Avatar billede kc170580 Nybegynder
02. maj 2009 - 19:07 Der er 4 kommentarer

Fil bliver ikke sendt til windows mail

Jeg har nogke programmer, som laver PDF filer, som der automatisk bliver sendt til min mail program, som vedhæftet fil, og modtager er indtastet. Klar til at trykke send.

I går slette jeg min officepakke, og begyndte at bruge windows mail. Prøvede også at senden en mail, hvilket også lykkes. Men til morgen skulle jeg sende en ny, men der komme ikke noget ind i min windows mail??

Noegt gode bud på en løsning
Avatar billede vejmand Juniormester
02. maj 2009 - 20:32 #1
Er Windows Mail sat som standard mail program?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2009 - 21:18 #2
kc170580 - 1.730 point ude...
Tror du skal få afsluttet nogle af dine spørgsmål...
Avatar billede vejmand Juniormester
02. maj 2009 - 21:23 #3
Hmmm, det tror jeg sgu også.....
Der er åbne spørgsmål helt tilbage fra 2005!!!
Avatar billede kc170580 Nybegynder
02. maj 2009 - 22:20 #4
Der er sat som standard.
Hvis jeg bruger en mail link på f.eks. en hjemmeside, så køre det fint.