Avatar billede ida_blomst Nybegynder
06. maj 2009 - 21:30 Der er 6 kommentarer

Hacker???? og godt virus program?

Hvordan ved man om amn er blevet hacket??? Og kender i nogle gode virus-programmer som man kan hente på nettet??? Har Norton Personal Firewall....men har hørt det ikke skulle være godt?
06. maj 2009 - 21:44 #1
Vel i anledning af http://www.dr.dk/DR1/Testen/20090505181446.htm ?

(Du mener vel Antivirus programmer ?)

http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/
Avatar billede ida_blomst Nybegynder
07. maj 2009 - 14:47 #2
nåh...ja...Næh, ikke kun det...det er stadig det med at jeg ikke kan komme på facebook..
Avatar billede mchlbk Praktikant
07. maj 2009 - 21:34 #3
Du skal kontakte facebook og høre hvad der er galt. Efter de oplysninger du gav i den anden tråd er problemet ikke på din computer, men hos Facebook.

Du er blevet hacket hvis din adgangskode hos Facebook er ændret, men det kan vi ikke hjælpe med her - det kan kun Facebook.

Du må i øvrigt ikke oprette 2 tråde om det samme spørgsmål, så du skal lukke den ene.
09. maj 2010 - 16:38 #4
<ida_blomst>: Hvad endte denne tråd med ?
04. april 2011 - 18:11 #5
<ida_blomst>: Er du stadig igang ?
03. maj 2011 - 17:32 #6
<ida_blomst>: Er du stadig igang [2] ?