Avatar billede scaniav8 Nybegynder
09. maj 2009 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Media Center Software

Hejsa...
Hvilket software vil i anbefale som et Media Center system, på mit eget mediacenter system?
Jeg har prøvet Media Portal (ingen interesse)
Har også prøvet PowerCinema 5 og 6 hvilket jeg godt kunne lide, dog kunne jeg ikke optage med undertekster slået til :(

Må gerne være i Windows 7/Windows Vista stilen
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
09. maj 2009 - 19:29 #1
mulighed for streaming via nettet ville heller ikk være så ringe =)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
21. maj 2009 - 11:48 #3
Er gået over til Windows 7 Media Center som fungere upåklageligt :)