Avatar billede bojo Nybegynder
10. maj 2009 - 11:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dynamsik formatering i tabel celle

Jeg har brug for et word 2007 script som ændre formattering på det jeg taster ind i en tabel celle. Det drejer sig om et beløb hvor de 2 sidste cifre altid skal være hævet 10pt. Det skal ske automatisk medens man skriver beløbet.

Jeg har søgt et par dage, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal fange indtastningen.
Avatar billede bojo Nybegynder
10. maj 2009 - 11:26 #1
Hmm - Dynamsik = dynamisk :-)
Avatar billede bojo Nybegynder
15. september 2010 - 09:38 #2
lukker