Avatar billede jgni Nybegynder
15. maj 2009 - 09:08 Der er 1 løsning

Infopath

Hej!

Jeg er newbie i Infopath 2007 og har i første omgang et simpelt spørgsmål (håber jeg :)).

Når jeg oprettet et infopath-dokument i Design-mode i IP, kan jeg så ikke få det online på mit Sharepoint-site med samme udseende og ikke som tabeller der skal udfyldes?

Jeg havde fået forståelsen at det kunne man godt, men kan ikke få det til at virke.

/Jan
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
04. juli 2009 - 09:47 #1
Udgiver du til et dokumentbibliotek?
Har du Forms Services aktiveret?

Hvis dette er tilfældet skal du være opmærksom på at som standard vil SharePoint når du klikker på NY/NEW vise formularen i InfoPath, det vil sige du skal have InfoPath på klienten.

Du kan dog i indstillinger for dokumentbiblioteket aktivere at SharePoint skal vise formularen som WEB.

Var det svar nok?