Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
17. maj 2009 - 10:53 Der er 2 kommentarer

Nedkøling af servere.

Hej

Jeg er ved at skrive en rapport om nedkøling af servere. Men jeg har svært ved at finde nogle sider på nettet hvor der står noget om det.

Jeg søger sider hvor der står noget om hvordan servere nedkøles, hvor meget strøm de bruger på nedkøling, hvorfor der skal nedlølet, noget historie om serveren og hvorfor servere er nødvendige.

Hvis i bare kan hjælpe mig med nogle af tingene ville det være så super fedt.

Med venig hilsen
Schmidt
Avatar billede snowball Novice
17. maj 2009 - 11:44 #1
Måske nedenstående side kan hjælpe dig lidt.

http://www.selvtjekserverrum.sparel.dk/vis.asp?Group=3&M1=1&M2=0&level=2
Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
17. maj 2009 - 11:46 #2
Det kan den...

Men jeg har læst på denne side...

Ellers tak ;)