Avatar billede raptus3670 Novice
21. maj 2009 - 07:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Youtube på en hjemmeside?

Hej

Skyd mig nu ikke hvis indlægget skulle være skrevet i det forkerte forum/gruppe

Jeg har en hjemmeside med links til radio og TV stationer over hele verden, et forum, et chatrum og en del andre muligheder/menuer på siden.

Nu har jeg brugt en hel del tid på at implementere Youtube på min hjemmeside og jeg kan da også godt få en afspiller og en hel del af mig valgte videoklip ind, som de besøgende kan se.

Du kan se hvad jeg mener på min hjemmeside og under menupunktet "Se Youtube her!" http://www.webradioen.dk

Jeg ville dog gerne have - hvis det kan lade sig gøre - det sådant, at de besøgende inde fra min side kan gøre alt det samme som de kan gøre inde fra Youtube hjemmeside. Det vil sige, at man skal kunne søge efter de videoer som man vil se, uploade sine egne videoer o.s.v.

Jeg har hørt fra flere steder, at det skulle kunne lade sig gøre - men kan det det?, så er jeg bare ikke dygtig nok til at finde ud af det.

Har du nogle gode ideer, så modtager jeg dem meget gerne.

Jeg siger på forhånd tak for den hjælp som jeg håber, at jeg vil få.

mvh

Anders
Avatar billede raptus3670 Novice
20. august 2010 - 15:49 #1
Spørsgmålet bedes venligst lukket
Avatar billede raptus3670 Novice
24. december 2012 - 08:27 #2
Havde lige glemt at lukke spørgsmålet, beklager, men nu skulle det så være lukket.