Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
22. maj 2009 - 00:00 Der er 2 kommentarer

microfon / højtaler

skal afvikle en mindre turnering i forskellige sports aktiviteter med en del unge i forskellige aldre og mangler en ide til en nem billig og funktionel løsning på en kommentator ordning så 2 mand kan sidde med turneringsplanen og kommentere og dirrigere ( arrengementet bliver afviklet udendørs ( og ikke i en smart hal) men der er mulighed for at sidde i tørvejr hvis vejret ikke er for godt...

hvordan er den nemmeste og billigste måde at tilkoble 2 mic til en højtaler  og hvad  skal jeg have skaffet for det  bliver nogenlunde

andre der har stået i en lignende situation?
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. maj 2009 - 00:33 #1
du skal have fat i:

2x Mikrofoner
1x Mixer kan anbefale: http://www.thomann.de/dk/behringer_ub802_eurorack.htm
1x forstærker eller 2x aktive højtalere
Hvis du vælger forstærkeren skal du bare ha to almindelige højtalere.

Du er velkommen tila t skrive tilbage hvis du har flere spørgsmål.
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. maj 2009 - 00:52 #2
men istedet for at i skal ud og købe det hele, kan i jo evt. låne/leje jer frem til udstyret. Der er mange steder hvor i kan leje den slags udstyr. Prøv at kig lidt omkring.