Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 17:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet med 2 "adgangs-steder"

Hej!
Først og fremmest må i bære over med mig, da jeg ikke ved specielt meget om dette...

Jeg kunne godt tænke mig at få mit internet til at række noget lægere. Jeg kører FullRate, den kører som den skal, - een stor boks/station hvor der er antenne til WLan og alm. kabelporte.
Længere væk har jeg min Playstation 3 og min bærbar pc. Når jeg sidder der og vil fx. spile online med min PS3*, så kan jeg ikke nå internettet. Min computer siger at signalet er lavt og det kan godt give problemer.
Min PS3* vil jeg gerne have internet på, så kan man få en slags signal-station eller en router/trådløs switch der sender signalet videre hen til min PS3* og computer?

(Gern link til en billig men god router/switch)
(* Til dem som ikke ved det, så står  PS3 for Playstation 3.)

Mvh. Jesper
Avatar billede l3kris Nybegynder
25. maj 2009 - 09:32 #1
Du kan enten udvide dit eksisterende netværk med et access point (der skal kables til din router, men placeres tættere på det sted, hvor din PS3 står):
http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=71

- eller du kan prøve, om du kan sætte en kraftigere antenne på din eksisterende router. Du skriver ikke, hvilken router du har, men mange af dem kan skifte antenne.
http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=216
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2009 - 15:35 #2
Glemte jeg helt, det er en internetboks fra Fullrate :)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2010 - 14:35 #3
Jeg har trukket et kabel nu. Så andet behøbver ikke :)