Avatar billede peet_dk Novice
26. maj 2009 - 19:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LaTeX: Rapport -> twoside og appendix -> oneside

Hejsa

Min pagestyle ser således ud:

\documentclass[10pt,english,a4paper,twoside,openany]{memoir}

også kommer min rapporten ellers..

til slut har jeg appendix:

\appendix
\input{appendices/URS}
osv.

Hvad skal jeg gøre for at alt hvad der er i appendix kommer til at være i oneside? Tænker på sidehoved og fod, sidetal mv.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2009 - 22:40 #1
som så mange andre gange, hvad er lige begrundelsen for at skifte midt i et dokumnnt?
Avatar billede peet_dk Novice
26. maj 2009 - 22:53 #2
Hejsa

Jeg løste det ved 'openright', det ser faktisk ok ud igennem hele rapporten.
Avatar billede peet_dk Novice
26. maj 2009 - 22:58 #3
Grunden til det var et problem, er at nogle af bilagene er A3 papir, og dermed går det ikke at der er A4 på næste side..
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2009 - 23:08 #4
så kunne man jo bare anvende \cleartorecto f.eks.

forresten så er openright default
Avatar billede aliaz Nybegynder
28. maj 2009 - 19:27 #5
Accepter eget svar for at lukke tråden