Avatar billede k.andersen Nybegynder
26. maj 2009 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

port forwarding af alle porte på zyxel

Hejsa,

Jeg har internet hos fullrate og har fået ny router fra dem. Jeg har en opsætning, hvor jeg tidligere har brugt NAT til at forwarde al trafik til ip'en på min trådløse router.

På min gamle zyxel router fra fullrate havde den en default mulighed for at port forwarde, hvor man ikke skulle indtaste porte, men hvor den allerede havde valgt 'all ports' på både 'start' og 'end' og man skulle så blot indtaste ip'en den skulle forwarde til. Så røg al trafik videre til ip'en(trådløse router).

Men den nye router fra zyxel har ikke den her default setting og jeg skal derfor indtaste portene - men hvad skal jeg skrive når jeg bare ønsker at det skal være alle porte præcis som på den gamle.

Det jeg ønsker er at al trafikken bliver forwardet til min trådløse router, så jeg kan styre det hele fra den og ikke behøver bekymre mig om routeren mellem den trådløse og internetforbindelsen.

på forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2009 - 20:29 #1
Du kan bare lave en NAT hvor du har start port til 1 og slut port til 65535 - så har du også alle portene.
Avatar billede k.andersen Nybegynder
26. maj 2009 - 21:10 #2
Det er præcis hvad jeg manglede :-)

Tak!