Avatar billede goose Nybegynder
05. juni 2009 - 14:41 Der er 1 løsning

Tjek om flash er installeret

Hvordan tjekker man om flash er installeret på brugerens computer?

Det skal bruges sammen med classic ASP og fungerer således, at hvis brugeren HAR flash installeret, så skal der includes <!--#include virtual="/filer/flash-ja.asp"-->

Hvis brugeren IKKE har flash, så skal der includes <!--#include virtual="/filer/flash-no.asp"-->

Hvordan gør man lige det?

Det haster lidt, derfor også det lidt høje pointantal

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
05. juni 2009 - 22:40 #1
Lukker igen - fandt selv en løsning

/Goose