Avatar billede anneji Nybegynder
06. juni 2009 - 00:42 Der er 9 kommentarer

Skærm eller skærmkort itu?

Hej

Er der mon nogen der kan se ud fra dette skærmprint om det er skærmen eller skærmkortet der er noget i vejen med på min bærbare?

http://picasaweb.google.dk/annejindSL/UnavngivetAlbum?feat=directlink
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. juni 2009 - 01:13 #1
Prøv og opdatere driveren til grafikkortet.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2009 - 01:25 #2
Ja det er ikke din skærm.
Avatar billede anneji Nybegynder
06. juni 2009 - 01:38 #3
Den er opdateret med nyeste driver, så det er ikke det.
Avatar billede gratis Nybegynder
06. juni 2009 - 02:02 #4
Har du tjekket om det ku være indstillingerne i |Kontrolpanel|Strømstyring| ?
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2009 - 02:10 #5
Hvis du kan tage et "snapshot" fra din skærm og vise til os andre, kan det ikke være skærmen (Helt logisk) Men det virker meget underligt. Helt tydeligt er det den røde farve der mangler, samt nogle striber.

Altså det er dit Grafikort som fejler
Avatar billede a55830 Praktikant
06. juni 2009 - 02:14 #6
har du prøvet med en extern skærm ???
Avatar billede anneji Nybegynder
06. juni 2009 - 10:17 #7
Hvad skal jeg kigge efter i strømstyring?

Jeg har prøvet med systemgendannelse - virker ikke.

Indstillingerne for skærmen er også som de skal være i Kontolpanel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2009 - 19:22 #8
Hvad med ekstern skærm?
Avatar billede anneji Nybegynder
07. juni 2009 - 12:20 #9
Jeg har ikke nogen ekstern skærm jeg kan prøve med.

Men hvis det er grafikkortet der er røget, kan det så se sådan ud som det gør?

Jeg har læst nogle indlæg, hvor blæseren til grafikkortet er røget. Ville det så se sådan ud?

Det er en bærbar med en pentium 4 processor, som bliver ret varm.