Avatar billede ma9ac Nybegynder
11. juni 2009 - 10:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mus dobbeltklikker, men kun nogen gange

Hey
Jeg har et problem med at min mus dobbelt klikker ved et enkelt tryk, men kun nogen gange. Har prøvet at formatere hele pisset, men stadig ingen forbedringer. Nogen forslag?
Avatar billede j4k0b Nybegynder
11. juni 2009 - 10:44 #1
Prøv at sæt en anden mus til og se om det stadig er et problem. Og prøv at sætte din mus til en anden computer og se om den stadig dobbeltklikker.

Konklusionen skulle være rimelig klar
Avatar billede ma9ac Nybegynder
11. juni 2009 - 10:51 #2
Tja, tit er løsningen jo lige foran en. Det virker til at det åbenbart bare er musen for det virker fint med en anden, jeg takker. Hvordan overfører man point? :)
Avatar billede j4k0b Nybegynder
11. juni 2009 - 10:56 #3
Jamen det virker da også lidt rationelt at formatere computeren...
Avatar billede ma9ac Nybegynder
11. juni 2009 - 11:10 #4
Kan du have ret i, men nu havde det bare gået og irriteret mig længe. Og så kom jeg først i tanke om dette forum da det var for sent.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
11. juni 2009 - 16:34 #5
Er det når du tapper på selve touchpaddet (altså der hvor du styrer musen) eller når du direkte klikker én enkelt gang på en af de to knapper der sidder ved siden af selve styreområdet? For hvis du går ind i dine indstillinger for touchpaddet, kan du prøve at slå "dobbelt tapping" fra mener jeg nok det hedder.