Avatar billede heavybreezer Nybegynder
12. juni 2009 - 21:56 Der er 1 kommentar

Trådløst og kabel i samme netværk

Hej alle exp'er,

Jeg forsøger at tilslutte min xbox360 til min Windows Vista PC.
Problemet er at de skal være i "samme" netværk. Min xbox er tilsluttet en trådløs router med kabel og min pc er tilsluttet trådløst. Mit trådløse netværk har et navn (ex. Mit_netværk). Dette netværk befinder xboxen sig ikke på ? Eller hvordan?

På forhånd tak :)

Vh.

Tommy
Avatar billede ejldk Nybegynder
13. juni 2009 - 00:27 #1
Det burde den gøre. Har du tjekket at der ikke er nogle firewalls etc. på vista'en, som kunne blokere?