Avatar billede pnr Nybegynder
13. juni 2009 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nem måde at resette alle controls i et panel

Jeg har et site hvor jeg har implementeret en liste og en opret/ret form.

eks. En liste over medlemmer når man trykker ret eller opret sætter jeg listen til visible false og opret/ret panelet til visible.

Men problemet er at hvis jeg ønsker at oprette et nyt medlem efter at rette et eksisterende medlem, så er alle felterne jo udfyldet. medmindre jeg nulstiller hver kontrol manuelt.

Grunden til at jeg har gjordt på ovenstående måde er for på en nem måde at kunne vende tilbage på listen (samme side).
Avatar billede websam Nybegynder
19. juni 2009 - 20:31 #1
Kan du ikke bare lave en :

foreach (control in panel){
    control.Text = "";
}

?
Avatar billede pnr Nybegynder
05. august 2010 - 10:10 #2
Hej websam, jeg beklager den lange svar tid!!!!

smid et svar så er der point!
Avatar billede pnr Nybegynder
18. august 2010 - 13:26 #3
lukker