Avatar billede ajbo Nybegynder
20. juni 2009 - 17:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan holdes skærmen konstant åben?

Jeg ser fjernsyn på min computer og Windows XP. Ser jeg en film eller andet, der varer relativ lang tid, vil jeg gentagne gange med korte mellemrum skulle flytte musen eller trykke på en af tastaturets taster, for at holde skærmen konstant åben. Hvad kan jeg gøre for at skærmen uden min indgriben holdes konstant åben?
20. juni 2009 - 17:26 #1
... kontrolpanel -> Strømstyring - (og der omkring...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2009 - 17:27 #2
Kontrolpanel - skærm - pauseskærm.
Slå pauseskærm fra og i strømstyring altid tændt.
Avatar billede ajbo Nybegynder
20. juni 2009 - 21:30 #3
Dit svar fører mig desværre ikke længere, end jeg var i forvejen,
men tak for forsøget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2009 - 21:33 #4
Hvad er indstillingerne for pauseskærm/strømstyring?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2009 - 21:41 #5
Hvad var løsningen?
Avatar billede ajbo Nybegynder
15. oktober 2009 - 16:22 #6
Det er nogle år siden jeg har brugt Windows. Jeg bruger næsten 100 % Linux, så undskyld. Jeg er 73 år, så det der Windows er mig ret svært :-)

Strømmen er sat til aldrig at afbrydes.
Hvor finder jeg skærmpause-knappen ?