Avatar billede clarasfar Praktikant
21. juni 2009 - 09:10 Der er 4 kommentarer

downsize af hd format

hej
jeg har et hd video kamera -optager i fuld hd 1780x1080, men mit tv og laptop kan ikke afspille så høj opløsning. Hvilket program er bedst til at lave om på et format (programmet skal kunne afvikles på min laptop, som ikke kan afspille DVD-formatet :-))
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. juni 2009 - 09:20 #1
Hej..

Prøv at kigge her..

"Super Video Converter"
LINK http://www.erightsoft.com/SUPER.html

"AVS Video Converter"
LINK http://www.avs4you.com/AVS-Video-Converter.aspx?sct=aff&ct=regnow&cid=175028
Avatar billede DeKane Nybegynder
21. juni 2009 - 09:26 #2
Hej..

Vil gerne lige gøre opmærksom på at Erightsofts Super, havde en trojan liggende i programmet sidste gang jeg hentede det :(
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
21. juni 2009 - 11:38 #3
ville lige sige at fuld hd er 1920*1080...

og så kunne du overveje bare at bruge windows movie maker ?
Avatar billede justrace Novice
21. juni 2009 - 14:40 #4
Du kan jo også indstille kameraet til at optage i SQ. Det vil selvfølgelig ikke være optimalt hvis du senere får et FullHD TV.