Avatar billede viciodk Praktikant
08. juli 2009 - 20:58 Der er 2 kommentarer

Optagelse af netradio

Hej eksperter,

Jeg har forgæves prøvet at finde et plugin til Winamp, som kan optage lyden når man afspiller musik fra en netradio-station.

Det skal være gratis og eneste krav er, at man skal kunne trykke på Optag og så optager den indtil man trykker Stop. Og så skal man kunne gemme lyden som en mp3-fil.

Jeg håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. juli 2009 - 22:22 #1
Det er godt nok ikke et plugin til Winamp, men jeg har gode erfaringer med Free Sound Recorder. Du kan hente den her: http://download.cnet.com/Free-Sound-Recorder/3000-2168_4-10698910.html
Avatar billede Beach Mester
09. juli 2009 - 03:48 #2
Det er ulovligt at optage streamet radio på det meste af kloden, derfor understøtter Winamp ikke dette:-)

//B