Avatar billede nUUK Novice
12. juli 2009 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer vil ikke starte

Hej,

Internet Explorer vil ikke starte, men der er forbindelse på mit lokale netværk ! Jeg kan pinge den fra en anden pc på netværket.

Det er en bærbar med Windows XP Home DK som har fungeret fint med Yahoo Messenger 7.0 og Internet Explorer 7.0 hele sidste år.

På et tidspunkt for nogle måneder siden afinstallerede jeg messenger uden at det havde en effekt på IE - den virkede videre som forventet.

For nogle uger siden blev jeg tilbudt en opdatering til IE 8.0 og den gik fint - for et par dage siden havde jeg brug for Yahoo Messenger igen og installerede v. 9.0

Siden da har jeg haft problemer: Internet Explorer vil ikke starte. Først afinstallerede jeg Messenger - det fik ikke gang i IE - den kommer kun frem et kort sekundt og lukker igen. - så har jeg 'flyttet' PC'en et par uger tilbage med Systemgenopretning; det har heller ikke fået gang i IE. Senest har jeg fjernet IE 8.0 så den der er på nu vel er 7.0, men den virker nu heller ikke og lukker ned på samme måde.

Er der nogen her der har et bud på hvad jeg kan gøre ?

Takker på forhånd  :o)
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
12. juli 2009 - 23:33 #1
Ja... Hent firefox... IE 8 er ekstremt følsom over for viruser... Så skift
Avatar billede nUUK Novice
23. juli 2009 - 10:52 #2
# Tak for det. Skriv et svar så gir jeg point !
Avatar billede nUUK Novice
25. juli 2009 - 09:22 #3
Den får lov at stå et par dage til så lukker jeg den selv !