Avatar billede 7degreez Praktikant
22. juli 2009 - 21:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

partition på en IBM Lenovo S9e?

Hey expertz ;)

Nogle der har erfaringer med Lenovo computere, da jeg lige har købt én og ikke kan partionere den?

Ligesom på alle andre forudistalleret helvedes maskiner, er der en skjult partition der skal bruges til genoprettelse.

Nu vil jeg jo så gerne lave en EKSTRA partition (altså mit D: drev) men men men, hverken:

Partition Magic

Paragon Partition Manager

virker til dette formål da de ikke kan genkende mit drev???

Nogle der kan hjælpe????

Pft

//7degreez*
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2009 - 21:54 #1
Avatar billede 7degreez Praktikant
22. juli 2009 - 22:07 #2
What?

Giv lige en kort beskrivelse?

er ikke ude på at formatere, just a resize!
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 07:17 #3
"Giv lige en kort beskrivelse?" Nu har jeg jo linket til guiden, så hvad med at læse den
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. juli 2009 - 14:43 #4
Boot op på INSERT-> ?

insert hva?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 14:54 #5
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. juli 2009 - 22:10 #6
tjener du noget på de bannerklik eller???

prøv at forklar dig istedet for at linke til din gamle hp
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 22:55 #7
Hvad med lige at knytte sylten din snothvalp, at du er evnesvag er vel ikke mit problem
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. juli 2009 - 23:58 #8
http://www.gizmag.com/install-windows-7-ideapad-s10-netbook-usb-drive/10942/

se  det er en forklaring ex.

smid et svar oldie.. o/ og tak
Avatar billede juleulven Nybegynder
25. juli 2009 - 14:11 #9
helgec: jeg syntes godt nok din arrogance og tiltale form er under al kritik.

folk skriver herinde for, at få hjælp og hvis er overrasket over folk ikke altid har samme "ekspertise" som dig(hvis vi ellers skal kalde det det) så har du et problem og bør nok ikke opholde dig på en support side.

jeg syntes du skal revidere din holdning alvorligt ....
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2009 - 15:07 #10
"Juleulven" For at starte bagfra på din kommentar så kan jeg glæde dig med, at jeg har besluttet at stoppe i dette forum, jeg stopper fordi, at der efterhånden er kommet en usædvanlig tilgang af utilpassede profiler der tilsyneladende har en begrænset intelligens og derfor ikke er til at hjælpe. Når du udelukkende fokuserer på mit ordvalg i denne tråd og fuldstændig ignorerer spørgers hånlige bemærkninger om min hjemmeside, som i parantes har hjulpet ganske mange, jamen så passer du jo udmærket ind i min egen lille statistik, at du ikke har lukket et eneste af dine spørgsmål bestyrker blot teorien. Skynd dig nu at lave en anmeldelse så der bliver lagt mærke til dig og et godt råd som en nu deaktiveret profil skrev da der også var hetz på ham "Lad være med at bide den hånd der fodrer dig"
Avatar billede juleulven Nybegynder
25. juli 2009 - 16:20 #11
du kan jo have ret i alt hvad du siger... eller intet... det har ingen relevans... du har i denne sag haft en grim tendens til, at blive personlig overfor en bruger i et forum...
det er ikke god forum skik... og hvad jeg har valgt at pointere....

at folk er dumme, ignorante eller udiciplinerede tillader ikke en, at blive personlig og ubehagelig...

kritik kan sagtens gives i en god tone... og f.ekst at få lukket de gamle oprettede spørgsmål jeg har lavet er noget der skal gøres ja ..... og det sker lige om lidt ...
Avatar billede 7degreez Praktikant
21. december 2009 - 19:10 #12
lukket