Avatar billede xhamfra34 Nybegynder
28. juli 2009 - 15:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pro Cycling Manager 2009.

Hej alle.

Mit Pro Cycling Manager 2009 til min XP virker ikke, den lagger helt vildt!

Mit graffikkort/skærmkort: NVIDIA GeForce FX 5500 (Microsoft Corporation)

Spillet siger man mindst skal have NVIDIA GeForce FX 5900. (Processeren og rammen osv er stort nok)

Er det muligt at købe et helt nyt graffikkort og sætte i så man kan køre spillet? Eller hvordan skal det gøres?
Avatar billede michael-schou Novice
28. juli 2009 - 15:18 #1
Hey

Jeg kan regne ud at det er en stationær PC du har?

Hvis det er det kan du altid købe et nyt grafik kort til din PC
Bare husk på at du skal tjekke om dit bundkort køre med AGP eller PCI port, hvis den har begge dele kan jeg selvfølgelig  anbefale at du køber dig et PCI Grafikkort.

Kan også anbefale at du ikke gå længere ned end til 256 mb ram på dit ny grafik kort når du skal købe et. Hvis der er Pixelshader 2.0 på det nye kort gør det absolut heller ikke noget.

Jeg har selv Nvidia GeForce 8800 GTX, alle spil køre flydende på dette kort.

Mvh.

Michael.
Avatar billede michael-schou Novice
28. juli 2009 - 15:21 #2
Ups en lille rettelse :

Det hedder jo ikke kun PCI men PCIE for PCI Express :-)

//Michael.
Avatar billede xhamfra34 Nybegynder
28. juli 2009 - 15:48 #3
Okay, tak for det. Hvor har du købt dit graffikkort?
Avatar billede michael-schou Novice
28. juli 2009 - 18:06 #4
Jeg har fundet mit grafik kort via. www.Edbpriser.dk :-)

Men jeg kan se det er steget i pris siden jeg købte mit, jeg købte mit for ca 3500 Kr.

Du kan også bruge et Nvidia GeForce 7600 det ligge på omkring 1000 Kr.

//Michael
Avatar billede xhamfra34 Nybegynder
28. juli 2009 - 19:18 #5
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=501412 fandt lige linket. Synes du måske det lyder godt? Har vist nok en pci port. Ja jeg har en stationær, mvh Mads
Avatar billede xhamfra34 Nybegynder
28. juli 2009 - 19:21 #6
Ups forkert link mener http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=522362, tjek det lige og sig mig din mening.
Avatar billede michael-schou Novice
29. juli 2009 - 07:50 #7
Det ser helt ok ud og billigt.

På det kort du linker til er der kun GDDR2 Ram på mit er udstyret med GDDR3 Ram.

Bare så du er obs på dette, men det ser fint ud, det burde ikke volde dig nogen problemer med grafikken.

//Michael.
Avatar billede xhamfra34 Nybegynder
29. juli 2009 - 11:09 #8
Okay tak. Igår fandt jeg så også ud af at min processer (2.80 Ghz) ikke var dual core, som der står på spillet er det "recommended", men kan jeg klare mig uden en dual core, når den er så meget større. Det er en p4 Intel celeron cpu 2.80 Ghz proceser.