Avatar billede Peraaskov Nybegynder
05. august 2009 - 20:07 Der er 6 kommentarer

Logo søges - Konkurrence

Hej Alle, jeg søger et logo der skal bruges til all-round.

Jeg har derfor oprettet en konkurrence hvor vinderen løber af med godt kr. 850,- ($170).

http://www.elogocontest.com/contest_detail.php?contestid=799

Kom gerne med jeres bud og ideer, og har i nogle spørgsmål så stil dem bare her, da mit engelske på konrrencesiden ikke er noget jeg praler af.

Husk at forslag skal uploades på pågældende side, da pengene skal udbetales gennem denne.

Skulle der være nogen af jer der løber af med sejren skal jeg også have udviklet en hjemmeside inden for kort tid, og det kunne det kunne godt blive den samme person. Men ellers er alle andre referencer velkomne.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 20:12 #1
Jo, jeg har da et spørgsmål. Hvad er en "AED"?
Avatar billede Peraaskov Nybegynder
05. august 2009 - 20:19 #2
En AED er en Automatisk Ekstern Defibrillator. Også kaldet en hjertestarter. Bruges i tilfælde af hjertestop. Hænger efterhånden nogle steder ude i det offentlige rum.

http://images.google.dk/images?hl=da&um=1&q=aed&sa=N&start=0&ndsp=18

Mvh Per
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 20:23 #3
Ahh...
Det er ellers nogle gode bud du har fået allerede.
Avatar billede Peraaskov Nybegynder
05. august 2009 - 20:26 #4
Ja, der er da nogle udemærkede imellem, men jeg vil selvfølgelig gerne have flere forslag.
Avatar billede -flow- Nybegynder
12. august 2009 - 13:41 #5
Hej er konkurrencen stadig åben?
Jeg har lavet et par forslag, men kan ikke finde konkurrencen når jeg logger ind, så jeg kan uploade mit forslag.
Avatar billede Peraaskov Nybegynder
12. august 2009 - 17:43 #6
Den er desværre lukket, men du må gerne sende forslagende til per@svendborg-brand.dk, og er det noget der er bedre end det andet, kan det være at vi kan finde ud af noget.