Avatar billede danco Nybegynder
10. august 2009 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Det gyldne spørgsmål. Bredden ?

Hejsa alle i udvikler guruer.

Jeg har arbejdet med HTML og PHP gennem flere år nu, men har dog aldrig været heldig at finde den gyldne middelvej med hensyn til bredden på min side.
Jeg ser stadigvæk så gammeldags at jeg opsætter mit layout i en tabel.

Jeg har læst omkring på nettet omkring samme emne men det ser ikke ud til der findes noget entydigt svar. Så vil nogle af jer herinde forsøge at give et kvalificeret bud på den maximale bredde af min side?
Avatar billede ckh Nybegynder
10. august 2009 - 18:17 #1
Hører stadig til dem der designer sider til 750px bredde (dog ikke med tabeller). Kald mig bare et gammelt røvhul :-)

Det er vel en afvejning af statistik over hvilken skærmopløsning brugerne benytter. Det står vist aldrig til at ændre...
Avatar billede danco Nybegynder
10. august 2009 - 18:22 #2
Ups.
Jeg har vist smidt under forkert kategori.

Det undskylder jeg, og flytter hermed til korrekt kategori.