Avatar billede pemadsen Nybegynder
11. august 2009 - 09:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

fodboldbaner

Hvorlang og hvor bred skal en fodboldbane være international
Avatar billede jensgram Nybegynder
11. august 2009 - 09:20 #1
Jeg kunne ikke lige finde noget på FIFA, men se http://www.soccer-fans-info.com/soccer-field-layout.html . Troværdigheden skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
11. august 2009 - 09:27 #2
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. august 2009 - 10:37 #3
Hvis det er troværdigen der er vigtigt, så kig i fodboldloven: http://www.dbu.dk/data/dbu/filedb/791.PDF på side 8.

Den siger det samme.
Avatar billede jensgram Nybegynder
11. august 2009 - 10:43 #4
Det må jo så være denne del, der er interessant:

Internationale kampe:

Længde: Minimum 100 m
        Maksimum 110 m

Bredde: Minimum 64 m
        Maksimum 75 m
Avatar billede jensgram Nybegynder
11. august 2009 - 10:44 #5
Eller: Det kommer vel an på, om spørgeren er interesseret i reglerne for baner til internationale kampe eller de internationale regler for baner generelt :)
Avatar billede pemadsen Nybegynder
11. august 2009 - 11:45 #6
mange tak for venligheden  men har fundet alle svar på STADIONS  der er alle stadions i danmark  venligst pe
11. august 2009 - 12:33 #7
<pemadsen>: PS: Bare en anden gang:

Har du problemer/spørgsmål med brugen af www.Eksperten.dk ???

Denne kategori er forbeholdt FEJL/FORSLAG ved brug af eksperten.dk !!!

Brug venligst en mere passende kategori en anden gang...

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2009 - 19:43 #8
Umiddelbart synes jeg da at det er 10 gange vaerre at tage point selv end at oprette i en forkert kategori ....
Avatar billede jensgram Nybegynder
12. august 2009 - 08:37 #9
arne_v > Ja, det var i grunden også min tanke :)
Avatar billede pemadsen Nybegynder
17. september 2009 - 20:05 #10
hejsa
  Er der nogen der ved om man må køre med en cykkelvogn efter en puck maxi.
Venlig hilsen pemadsen
17. september 2009 - 20:20 #11
<pemadsen>: Forstod du #7 ??? Eller skal jeg skrive det igen ?
Avatar billede jensgram Nybegynder
18. september 2009 - 09:07 #12
#11 Vi kan vist konkludere, at det er en negativ på dén :)