Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
11. august 2009 - 09:35 Der er 1 kommentar

Mails til adresse A skal ind i mappe B.

Hej

Hvis jeg køre med 2 mail adresser i outlook, hvordan kan jeg så lave en mappe hvor alt til adresse A kommer i Mappe B !?

Jeg ved hvordan man laver en regl om at post fra X skal ind i en mappe, men i dette tilfælde er det alt post TIL A (og ikke B) vil jeg have ind i en bestemt mappe B under Indbakke, så jeg nemt kan se hvad der modtages på henholdsvis mail A og B.
Avatar billede osdata Nybegynder
11. august 2009 - 11:58 #1
Det kan laves med regler. Vælg den der hedder "til distributionsliste" (giver også mulighed for at vælge person) eller start med en tom regel.

Ole Stanstrup
O.S. Data