Avatar billede anba Mester
11. august 2009 - 15:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon og bærbar kan ikke oprette forbindelse

Jeg har en Sony Ericsson k800i og en bluetooth (level one)som jeg ikke kan få til at fungere med min bærbare pc med windows vista (HP Pavilion Entertainment dv 9000 )
Jeg har installeret den medfølgende software til Bluetooth-donglen og sat sidstnævnte i PC-en da den bad om det.

Når jeg kigger i enhedshåndtering  er der nu kommet  flere nye com porte 10-20-21-40 m.fl.

Jeg må lige indskyde, at denne bluetooth tidligere har fungeret med den tidligere bærbare jeg havde.

Endvidere kan jeg sende billeder fra min mobiltelefon til en anden mobiltelefon - men jeg kan ikke sende fra min bærbare til mobil og omvendt.

Jeg har aktiveret bluetooth i mobilen og gjort den synlig.
Jeg kan se min bærebares navn i mobilen og jeg kan se min telefon k800i i den bærbare og jeg har indtastet samme kode........men ak der står hver gang at afsendelse muslykkedes. Jeg har afinstalleret masser af gange uden at det er lykkedes at få det til at fungere.
Mon der er nogen der kan hjælpe mig, - så bliver jeg glad !
Hilsen Anette
Avatar billede hyber1z0r Nybegynder
11. august 2009 - 16:11 #1
Har selv en bluetooth dongle. Kan remote-controle din pc, og ordne det for dig?
Avatar billede anba Mester
11. august 2009 - 18:23 #2
Kan du ikke forklare mig hvad der evt. kan være galt - så kan jeg sikkert selv ordne det ?
Avatar billede anba Mester
14. august 2009 - 10:52 #3
Jeg har selv løst problemet. Jeg installerede Sony Ericssons PC-suite på min pc og så fungerede det. Der er åbenbart lidt problemer med Toshibas Bluetooth og Vista sammen - men med pc-suiten så løser problemet sig. På min tidligere win xp var denne ikke nødvendig.