Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
21. august 2009 - 19:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

når explore åbnes fryser de og siger bip ved forsøg på nedlukning af vinduer.

Hej
Har en ny ASUS har lige starten den op og updateret windows fuldt ud samt installeret bullguard, når jeg starter windows explore så åbner den 2 vinduer i 1/4 skærm str. og jeg kan intet gøre vil jeg lukke vinduerne med rød knap (vista) så siger maskinen bare bip. og jeg kan heller ikke flytte de 2 vinduer. msn, mail mm. virker perfekt, dog ikke explore, hvad kan fejlen skyldes !??
21. august 2009 - 21:26 #1
For 157'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

... windows explore... Mener du her M$ Internet Explorer ?

----

Psssst: Dine 'hænger' spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/tjgrindsted ? Det vil hjælpe på 'folks' feedback til dig hvis du også giver feedback...
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
22. august 2009 - 08:15 #2
Ja sry.. :) MS IE 8.0.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
24. august 2009 - 10:20 #3
lukker lige og oprette mere info givende spm.