Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
24. august 2009 - 10:22 Der er 9 kommentarer

Kan ikke lukke Windows 8 Explorer vindue ned - Vista Home Premium

Hej

Jeg har kørt en ny Asus bærbar op og installeret alle windows updateringer mm. jeg har endvidere et anti´virus program i form af Bullguard på den.

Mit problem er at når jeg starter explorer op så starter den 2 sider (ikke i samme explorer, men 2 forskellige) jeg kan minimerer og ændre vindue str. jeg kan søge ny side mm. i det første vindue, det andet vindue er ikke aktivt. men når jeg vil lukke vinduet med krydset i højre top, så siger den bare "bip" og intet sker og alt+F4 gør det samme.

Kigger jeg i internet egenskaber så har jeg kun et link som anvendt " http://www.google.dk ".

Når jeg kigger i taskmanager "programmer" så kan jeg se den har starter 2 explorer program kørende, prøver jeg at lukke den sidste af disse så lukker den, den men starter så bare en igen automatisk (som igen ikke er aktiv) forsøger jeg at lukke den øverste i listen så siger den at "dette program svarer ikke" og så kan jeg sige afslut nu, og den lukker så begge explorer programmer ned for så at starte dem igen. her spørger den så om jeg vil "gendanne den sidste session" eller om jeg vil "gå til startsiden".

I taskmanager "Processer" kan jeg se der den kører 2 iexplore.exe processer den ene suger 23.720 KB og den anden kun 6.020 KB.

Hvad skyldes denne fejl at jeg ikke kan lukke explorer ned på normal vis og at den starter 2 når den kun skal starte én. !??

Håber fejlbeskrivelsen er ok...
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2009 - 10:43 #1
Du kan have mange startsider i den nye browser, du kan slette den, du ikke vil have på værktøjslinjen.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
24. august 2009 - 11:09 #2
nej som skrevt så har jeg kun en i internet egenskaber.
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2009 - 11:18 #3
Tryk på pilen under huset, der står dine startsider.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
24. august 2009 - 12:19 #4
Ja men det kan jeg ikke nu, nu bipper den lige meget hvor jeg er og trykker musse tasten i explorer.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
24. august 2009 - 13:08 #5
Installerer jeg Google Chrome eller Safari så kan jeg surfe som jeg vil.

Hvad kan fejlen på Explore være eller skyldes !?
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2009 - 16:54 #6
Installer IE8 igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2009 - 20:05 #7
peet-49> tror du ikke det nærmere er denne procedure der skal bruges?
http://support.microsoft.com/kb/318378
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2009 - 20:06 #8
tjgrindsted> tjgrindsted
1.414 point (1.210 ude)

Vil du kigge på dine gamle spørgsmål, tak :)
Avatar billede peet-49 Novice
25. august 2009 - 10:36 #9
Jo John, det er jo bare opskriften til det :-)