Avatar billede trer Nybegynder
28. august 2009 - 21:17 Der er 1 løsning

Network Media Player

Hej

Jeg skal have en Media Player med en høj, rigtig høj, WAF! Med andre ord, ekstremt simpel at bruge, totalt lydløs og naturligvis helst usynlig...`

Og derudover; Den skal have mulighed for tilslutning af både TV og projector (fx s-video, component, dvi og scart) så man kan vælge at få en film på væggen og nøjes med at have audio-menuer på en lcd skærm. Den skal også have alm phono out, optisk audio out, skal kunne bruge DLNA og CFS/SMB shares (wifi eller kabel net), have digital tv in (DVB-T for antenne) og i øvrigt håndtere wma, wmv, vob samt gerne DVD ISO images - samt have CD/DVD skuffe. HDMI vil i øvrigt også være rart - men ikke livsnødvendigt :-)

Egentlig er det noget i stil med en Logitech Squeezebox (specielt med den cool remote) jeg ønsker - blot til både Audio og Video...  Nogen forslag om hvad jeg skal kigge på?
Avatar billede trer Nybegynder
01. oktober 2011 - 11:11 #1
lukket