Avatar billede Slettet bruger
29. august 2009 - 15:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er det kun mig der syntes meget er gået i stå, på den nye ekspert ?

Jeg sidder mange gange med en fornemmelse af den den gamle ekspert var mere spændende, mere levende, hyggeligere, nemmere for nye brugere at finde rigtig katagori i og at mailrobotten fungerede bedre dengang.

Er det kun mig der sidder med den fornemmelse ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2009 - 15:58 #1
Ekspertens aktivitetsniveau har været støt nedadgående i flere år, også længe før det nye design. Det kan (ellere rettere kunne med den gamle spørgsmålsstatistik) dokumenteres ved at kigge på hvor mange brugere der tildeles point for et besvaret spørgsmål pr måned. Da der var mest aktivitet lå dette tal omkring 3000, da det nye design gik i luften vat tallet nede under 1000 og jeg tror ikke det er steget siden.

Jeg har ikke lige kontrolleret om man stadig kunne finde talene, men jeg tror ikke det kan gøres
29. august 2009 - 16:37 #2
Ustabil (automatisk) mail system !!!
Avatar billede f-arn Guru
29. august 2009 - 22:01 #3
"Er det kun mig der syntes meget er gået i stå, på den nye ekspert"
Kort svar: Nej
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2009 - 06:16 #4
Det samme her.NEJ.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2009 - 09:41 #5
Får ingen mail fra E. nu igen, sjovt at det altid sker lørdag/søndag.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 10:05 #6
Når mailrobotten sover kan det tit se dete billede for sig .-)

http://peecee.dk/upload/view/188688
30. august 2009 - 12:36 #7
Uofficiel statistik på E's "automatiske" (?) E-mail system -> http://www.eksperten.dk/spm/881151#reply_7443594 ...
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 13:36 #8
Jeg tror det er mængden af IQ eller mangel derpå, som ebber ud se bare her: http://www.eksperten.dk/spm/885041

Dem som "gider" at svare bliver ikke anerkendt.

Spørgere "gider" ikke at stille spørgsmål så man kan forstå det. Et spørgsmål bliver altid besvaret med et nyt spørgsmål?

E-mail funktionen *sucks* big time. og der burde være et panel på siden så man kunne se hvem og hvad der havde besvaret i en tråd, når man logger på, i stedet for dette e-mail helvede.

I øvrigt ville det være på sin plads, at man KUN kunne oprette sig som bruger, hvis man udførligt oplyste om hvilken computer og hvilket OS man er i besiddelse af. Så kunne vi også slippe for disse "Fly by" eller "drive by" spørgsmål.

Ellers syntes jeg den nye Eksperten er en væsentlig forbedring.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 13:48 #9
jape44

For at der ikke opstår nogen misforståelser:

http://www.eksperten.dk/spm/884611

Denne var kun for sjov, da jeg jo var skurken, der havde bragt Vista på banen og vi begge syntes, det var en sjov tråd.

Ikke mangel på anerkendelse for dine svar
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 17:42 #10
Jeg lukker her og tager alle point selv
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 08:11 #11
http://www.eksperten.dk/spm/885102

spørgsmål om eksperten er gratis og nyd de gratis glæder
Avatar billede nva Praktikant
31. august 2009 - 14:28 #12
Jeg bryder mig ikke om det nye design, som jeg synes har ødelagt overblikket på Eksperten, og derfor er jeg ikke særlig aktiv mere  - men der er da sikkert blevet plads til flere reklamer ;)
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 15:17 #13
Det er også især de reklamer der især generer mig.
Jeg er klar over de betaler for E, men hvis jeg kommer på E. på kones PC, hvor Adblock Pro ikke er installeret, skynder jeg mig også væk igen :-)