Avatar billede mrtn Nybegynder
30. august 2009 - 20:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7: Konfigurering af logon med fingeraftryks-læser

Hello,
Er der nogen der ved om man kan konfigurere logon-vinduet, sådan at "fingeraftryks-brugeren" ikke er valgt. Jeg ønsker nemlig at nogen brugere skal logge på normalt, og andre bruge deres fingeraftryk. Håber at spørgsmålet er forstået...
mrtn
Avatar billede Vanlose Nybegynder
05. oktober 2009 - 19:47 #1
Når jeg bruger min logon vha fingeraftryk, så virker det ikke altid. Derfor har jeg opdaget at man ved at klikke på bjælken under fingeraftrykket bliver sendt over til valgmuligheden mellem at bruge kode eller fingeraftryk.
Så - jeg tror roligt, at du kan installere log-on ved både kode og ved fingeraftryk på en gang til flere brugere.
Avatar billede mrtn Nybegynder
30. oktober 2009 - 21:13 #2
Intet svar