Avatar billede henrikwulff Praktikant
01. september 2009 - 09:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HDD regenerator.

Jeg har fire velkørende maskiner. HDD regenerator kan søge efter dårlige sektorer. På mine tre maskiner i værkstedet, har jeg dette program. Alle tre maskiner er testet på to harddiske hvor jeg med sikkerhed ved, er dårligdomme. De skanner alle tre tilsyneladende som de skal, men ingen af dem finder en skid. Tester jeg de samme diske i min fjerde computer, vælter det frem med bad`s som den går i gang med at recover. Mit problem er, at den der virker er min daglig computer, som jeg ikke kan undvære i de seks døgn som det varer at total-generere en fyrre gb disk. Har været i bios i alle tre værkstedsmaskinerne, men alt står tilsyneladende korrekt. Håber nogen har en løsning på dette fænomen. I øvrigt kan jeg ikke være den eneste der har dette problem, men de andre opdager det jo aldrig, idet de bare tror at deres diske er fejlfri !!
Avatar billede katru Nybegynder
01. september 2009 - 23:13 #1
6 dågn!? Dit HDD regenerator program lyder som noget være fis.

Hvad er der da galt med dine to harddiske? Måske kan en almindelig formatering gøre det...
Avatar billede katru Nybegynder
01. september 2009 - 23:20 #2
Læste det lige igen: "HDD regenerator kan søge efter dårlige sektorer." Er der først dårlige sektorer på ens hdd er eneste kloge at gemme hvad der ligger på dem og så smide dem ud. De kan måske laves, men jeg vil ikke anbefale at gemme vigtige ting på dem bagefter
Avatar billede henrikwulff Praktikant
02. september 2009 - 13:34 #3
HAR købt 2 nye, men har vel lov at lege lidt. Det bliver man altid klogere af. En almindelig formatering - hahahaha. Det er da det første man prøver. Kan fortælle dig at Windows, Fdisk, Partition magic og alle de andre gængse livliner opdager ikke en hujende fis. HDDregenerator kan trods alt finde de syndere som de andre ikke kan, så jeg ved da ikke hvor meget fis det er. I øvrigt er det jo heller ikke det jeg er interesseret i. Det jeg ville vide er hvorfor det kun virker på en ud af fire maskiner. Det er jo den samme cd-skive og samme harddisk jeg flytter rundt med. Så er der efterhånden kun bundkortene tilbage, og dem har jeg aldrig observeret fejl ved. Forresten havde jeg en kammersjuk der var expert i at fjerne dårlige områder, så tro ikke at disse er lig med en dødsdom.
Avatar billede henrikwulff Praktikant
23. august 2010 - 08:54 #4
slut
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2011 - 13:39 #5
#4 Står i samme problem, dog tager det kun 6½ time for mig ca for en 2 TB hdd, har dog forsøgt med Spinrite som fejlede efter 30% ca og den havde kørt i 4 dage (Døgndrift) og den mente den skulle bruge 300 timer, desværre så crashede programmet midt i skanningen så har selv dømt Spinrite til og være en fejl, men hvilken version af HDD Regenerator har du? (Leger selv med 3 harddiske som jeg vil se om kan ordnes før jeg køber nye)