Avatar billede vhanspige Nybegynder
06. september 2009 - 18:56 Der er 5 kommentarer

Sponser

Hejsa.
Håber i kan hjælpe mig med det her spørgsmål.
Jeg ville høre om i ved hvor man kan finde gode sponser gaver til konkurrencer. For står og mangler nogle gaver, så kender i nogen eller har i hørt om nogen steder man kan skrive til?
Alt er en hjælp her :)

Mvh Ina.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2009 - 19:22 #1
Hej Ina

som du sikkert også har, har jeg søgt men intet fundet.

Måske hvis du henvender dig til firmaer som udlever gratis reklameprodukter som t-shirts eller kuglepenne.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
07. september 2009 - 20:28 #2
Jamen hvor kan man finde sådan nogle firmaer henne?
Det skal jo være lidt mere end bare en kuglepen.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2009 - 21:00 #3
Tja.. ved det faktisk ikke. Men en ide kunne være at, kontakte firmaer og høre om de ville sponsorere feks kaffekrus med deres logo eller t-shirts osv. Der findes hjemmesider hvor man selv kan designe den slags ting online og de fremstiller dem og sender dem til folk uden du skal røre en finger, men det koster jo noget og det skal du så have sponsoren til at betale når du nu vil give det væk, eller måske bare en del af det.

http://www.shirtcity.com og mange andre.

Nu er jeg ikke 100% sikker på hvad dit koncept går ud på, men du stiller vel en konkurrence op hvor du score på at folk udfylder spørgsmål fra div firmaer og så har udsigt til at vinde en gave?

Ellers skal du bare tilmelde dig selv i disse konkurrencer og så for du tilbud fra firmaer som er med på "vognen" og dem kontakter du så bare med dit eget koncept.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
07. september 2009 - 21:07 #4
tak for svaret.
jeg vil prøve at finde ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 03:52 #5
Ina. Luk lige spørgsmålet :-)