Avatar billede c_andersen Nybegynder
09. september 2009 - 12:41 Der er 1 løsning

Opret kolonne i Microsoft Project 2007

Er der nogle som har kendskab til hvordan man opretter en kolonne i Microsoft Project 2007, hvor brugerne kan bestemme om det enkelte projekt har en lav, middel eller høj prioritet. Jeg har allerede fundet et felt der hedder "prioritet", men den opererer med en numemrering mellem 0 og 1000. Jeg kunne godt tænke mig en kolonne, hvor brugeren i stedet har muligheden for at vælge mellem lav, middel eller høj - jeg vil gerne have det som et rullegardin, der ruller ned ved hver celle (ligesom man kan få ved kolonnen "ressourcenavne).

Kan det lade sig gøre i Microsoft Project 2007? eller har I andre forslag?
Avatar billede c_andersen Nybegynder
18. august 2010 - 19:39 #1
der kommer ingen svar, så jeg lukker hermed
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester