Avatar billede scubaken66 Nybegynder
12. september 2009 - 10:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

xp bliver ved med at have opdateringer ved luk af computer

Som overskriften siger...så bliver jeg ved med at have nogle opdateringer, som windows gerne ville installerer når jeg lukker min computer. Det drejer sig om 3 stks.

Opdatering til Microsoft Silverlight (KB974331)
Opdatering til Outlook 2003-filteret mod uønsket e-mail (KB973515)
Office Genuine Advantage Notifications (KB949810) da
(Jeg har valideret at min XP er lovlig, og går jeg ind og validerer igen, så siger den også at min XP er lovlig).

Jeg har prøvet med dial a fix...dog uden at det afhjælper problemet (Den fejler med error 127, men dette skyldes at Dial a Fix ikke helt kan finde ud af explorer 8).

Når jeg går ind under opdateringer, så henter den dem ned, men fejler ved installeringen.

Det skal siges at det er en lovlig XP Pro med SP3.

Jeg har også forsøgt at kører sfc /scannow for at se om der skulle være nogle beskadiget windows ting, men heller ikke dette hjælper.

Det skal lige siges at det er 3. gang inden for ret kort tid at jeg oplaver denne fejl på 3 af hinanden uafhængige maskiner. Både med en anden lovlig kopi af XP, og en der kører med en ulovlig vers.

Så mit håb er nu at der sidder nogle kloge hoveder der ude med et bud på sagen :)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. september 2009 - 11:21 #1
Office Genuine Advantage Notifications (KB949810

tjekker for lovlig office pakke ,skal vist valideres i office inden der kan installeres mere (men er ikke 100% på det )
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
12. oktober 2009 - 18:51 #2
lukker