Avatar billede Bjarne_E_Nielsen Praktikant
12. september 2009 - 11:52 Der er 1 kommentar

Menuer flytter sig

Min skærm kører 1920x1200. Mit operasystem er Wíndows Vista. Jeg laver hjemmesider ved hjælp af Sharepoint Designer 2007.

På min skærm ser min index side www.profmusik.dk fin ud, og det såvel som hvis jeg ser siden i min browser, og efter at siden er lagt ud på nettet. Derimod har jeg fået at vide at menupunkterne i venstre side ikke står ovenover de dertil indrettede bokse, som indgår i baggrundsbilledet.

Hvis jeg ændrer min skærmopløsning til noget andet end 1200x1920, så er det stadigvæk i fineste orden.

Kan nogen se hvad problemet er? Jeg vil blive meget glad for at få hjælp til at løse dette problem.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. september 2009 - 12:07 #1
Hjælper dig nok ikke.

Men i FF 3.5, IE7 og IE8 ser det ganske rigtigt ud.
køre med opløsning op 1280*800.