Avatar billede magger Novice
14. september 2009 - 18:54 Der er 2 kommentarer

Komprimering af avi-filer fra SnagIt

Jeg har lavet et par screen casts med SnagIt, og det fungerer rigtig fint, bortset fra, at filmene fylder utrolig meget.

Der er ikke lyd på filmene nu, så der er desværre ikke noget at komme efter på den front.

Er der nogen måde at komprimere filmene på, så de fylder knapt så meget? Det er et krav, at de skal kunne afspilles i Windows Media Player, og at komprimeringen skal være nem og lige at gå til i et freeware-program. Nemt nok? :-)

På forhånd tak for hjælpen.

/magger
Avatar billede hyber1z0r Nybegynder
14. september 2009 - 19:31 #1
MeGUI
Avatar billede magger Novice
27. marts 2013 - 15:12 #2
Takker - lægger du et svar så du kan få pointene.