Avatar billede champfan Praktikant
16. september 2009 - 12:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan forklare mig lidt om iChat?

Jeg har hidtil benyttet Messenger til Mac, men kunne godt tænke mig at skifte til iChat.

Kan jeg tale med hvem som helst med iChat, fx Messenger-brugere, eller er det kun til andre iChat-brugere?

Af samme årsag har jeg oprettet en Jabber-konto, men kan faktisk ikke finde ud af, hvordan jeg skal sætte det op, invitere gamle kontakter, osv...

Enhver hjælp er værdsat :-)
Avatar billede swiatecki Novice
16. september 2009 - 13:04 #1
Du kan ikke komunikere med messengerbrugere fra iChat.

Hent Adium til formålet :)
Avatar billede champfan Praktikant
16. september 2009 - 17:53 #2
Jeg har hentet Adium, som ser interessant ud. Tak for ideen :-)
Avatar billede champfan Praktikant
16. september 2009 - 17:57 #3
Jeg vil jo gerne gi' dig dine point, men kan ikke lige se, hvor man gør i det nye layout på Eksperten :-(
Avatar billede swiatecki Novice
16. september 2009 - 20:00 #4
Hvis jeg skriver som et svar kan det være det hjælper ;)
Avatar billede champfan Praktikant
27. september 2009 - 22:56 #5
Kan man indstille Adium, så den automatisk starter op under opstart af computeren? Jeg kan ikke finde funktionen i programmet.