Avatar billede joggy Nybegynder
18. september 2009 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS 7 fejl?

Jeg ved ikke om denne fejl er relateret til IIS'en, men jeg kan snart ikke forestille mig andet.

Problemet er, at FF nogle gange ender i et hvad den siger er et uendeligt loop, når man tilgå siden som er hostet på serveren.

Derudover er der en ajax shoutbox, som kalder en side på serveren, og engang imellem så i stedet for at få returneret det indhold man forventer, så returneres hele index siden, inde i den div, som ajax loader sin responseText ind i.

Jeg har nogle gange set HTTP error 503, og 302 ved at teste ajax objektets status. Men når den returnerer index siden, så er status dog 200.

Nogen der har et godt input til dette problem?
Avatar billede joggy Nybegynder
19. september 2009 - 12:47 #1
Bump
Avatar billede joggy Nybegynder
22. september 2009 - 18:11 #2
Slet ingen?