Avatar billede G-pita Nybegynder
24. september 2009 - 11:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webhotel

Jeg skal til at skifte til et webhotel
Jeg har 2 domæner, med forskelligt indhold :D

Derfor skal jeg helts have et hotel som kan håndtere det, alternativt noget med at sende www.domæne2.dk hen til www.domæne1.dk/domæne/, uden at man kan se at man bliver det.

jeg har kigget lidt på www.servage.dk, men har overhovet ikke brug for alt den plads, hellere noget mindre og billigere :D

Nogen der kan anbefale nogle.
Avatar billede agni Nybegynder
24. september 2009 - 11:48 #1
vi har i et par år brugt gigagost (www.gigahost.dk)
uden problemer.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. september 2009 - 11:54 #2
Servage.dk har også igennem tiden oplevet en del kritik.

Jeg har personlig erfaringer med gigahost.dk og må sige, at det er ikke smerte frit at benytte dem, de have jævnligt problemer og siden da har de også haft lidt problemer har jeg kunne se i pressen og det er som regel kun de større ting der kommer deri.

Ligeledes var deres support bestemt ikke noget at skrive hjem om de gange den skulle benyttes og ikke for hurtig.

Jeg har dog bedre erfaringer med unoeuro.com og surftown.dk som benytte tilbyder muligheden, de er dog dyre end gigahost, men også pengene værd, hvis man har andet end hobby site. De to nævnte ejes ligeledes af større selskaber så man er sikker (aldrig 100%) på at de lever om nogle år også.
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. september 2009 - 12:40 #3
Hej

Jeg har selv flere domæner og bruger selv disse 2 udbydere idag.
www.unitspeed.dk (dyrere ende)
www.intergate.dk (billige ende)

Jeg samlede flere domæner hos disse og fik lidt rabat. Det kan være hvis du kontakter dem kan opnå rabat.

Men du kan også se udbydere på www.hostindex.dk
Avatar billede fbhzone Nybegynder
24. september 2009 - 13:05 #4
Jeg kan også anbefale www.gigahost.dk
Avatar billede G-pita Nybegynder
24. september 2009 - 17:46 #5
jeg har nu bestilt ved gigahost, så håber vi klarer frisag :D

det må være agni som skal have point
fbhzone har jo også rigeligt :D
Avatar billede agni Nybegynder
24. september 2009 - 19:58 #6
ja men tak og god arbejdslyst på gigahost. Det skal nok gå godt.