Avatar billede pools Nybegynder
24. september 2009 - 19:32 Der er 3 kommentarer

netværk er ikke identificeret

Hejsa,
jeg bruger min computer i et kollegie. Der logger jeg på netværket uden problemer. Problemer dukker først op når jeg kommer hjem igen og forsøger at logge på mit trådløse netværk. Der får jeg beskeden at "netværk er ikke identificeret". Jeg har simpelthen forsøgt alt. Jeg har prøvet at genstarte min router, aktivere og deaktivere mit netkort ovs. men intet hjælper. Hvad skal jeg gøre ? :S Den eneste måde jeg kan komme på nettet på er via systemgendannelse hvor jeg så tager computeren tilbage til før den kom på kollegiets netværk.

Mange tak
24. september 2009 - 22:00 #1
Trådlås ? Kabel ?

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede pools Nybegynder
25. september 2009 - 17:58 #2
kabel på kollegiet, trådløs derhjemme. Vista :)
Avatar billede pools Nybegynder
28. september 2009 - 14:17 #3
Ingen der ved hvad der er galt eller hvordan man skal løse problemet ?