Avatar billede danic Nybegynder
28. september 2009 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Styling af H1 til Barmeno font

Hvordan får man en H1 tag til at ligne denne her: "Søgning"
http://www.triptrap.dk/Default.aspx?ID=662

Tror at det er en "Barmeno Regular" font men virker den i alle browsers, og skal der sættes noget ekstra op?
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2009 - 12:16 #1
Hvis du vil benytte specielle fonte skal der tænkes alternativt - det de bruger på siden kaldes SiFR og det virker alle steder med Flash, de steder hvor der ikke er flash vises det normale h1-indhold.
Avatar billede danic Nybegynder
28. september 2009 - 13:51 #2
Så først skal man hente sIFR pakken, også tilpasser man css.

Men der ligger også en flash-font tradegothic.swf og en flash fil sifr.fla - hvordan er sammenhængen til dem og er der noget man skal specificere og tilrette?
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2009 - 14:07 #3
Jeg har ikke selv sat sIFR op - så du må i gang med at kigge på lidt dokumentation.
Avatar billede danic Nybegynder
21. oktober 2009 - 07:20 #4
Kom gerne med et svar :-)

Venlig Hilsen
http://www.godtgave.dk
Gaveartikler, kunst og livsstil
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2009 - 09:35 #5
svar.

Og husk at signature uden relevans for spørgsmålet ikke er tilladt på eksperten.
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2009 - 09:35 #6
hov - svar.