Avatar billede nozferatu Nybegynder
29. september 2009 - 14:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PS3 udskift af hardisk

Hej alle,

Har netop skiftet min harddisk i min PS3, og det gik ret smertefrit.

Nu når jeg starter dyret op siger systemet "Forbind controlleren ved anvendelse af et USB-kabel og derefter tryk på PS knappen".

Begge mine trådløse Logitech controllere er forbundet, og jeg trykker som en gal - og jeg kommer ingen steder.

Jeg prøvede og sætte den gamle HD i, og nu skriver denne samme besked også der.

Hvad gør jeg ???
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
29. september 2009 - 20:08 #1
Altså sæt kablet i din controller og usb-enden i din ps3 i den første USB-port. Tryk på PS-knappen. Det er den runde lige i midten af controlleren. Det er controlleren du skal trykke på og ikke din ps3. Er det sådan du gør, og det virker stadig ikke?

Prøv evt. kun med en controller af gangen.

Hvis det stadig ikke virker så hold sluk-knappen inde på din ps3 (mens den er tændt) i ca seks sekunder (tror jeg det er). Det resætter instillingerne på ps3'en.
Avatar billede nozferatu Nybegynder
30. september 2009 - 00:53 #2
Har selv løst den.

Det var åbenbart fordi PS3 skal bruge en controller med USB kabel før en "nystart". Lånte en original PS3 controller, og nu kører alt igen.

Du får point alligevel