Avatar billede hgj Praktikant
04. oktober 2009 - 19:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hurtige og nemme point - Tekst skal på billede i flash når du holder musen over.

Jeg har lagt små billeder ind på min flash hjemmeside(som når du trykker på dem bliver større).
Jeg vil gerne have, at når du kører musen over et bestemt billede, så kommer er en kommentar(e.lign.) frem. Giver det mening? Ellers spørg.

Help is needed og det giver masser at point.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 19:41 #1
OnMouseOver?
Avatar billede hgj Praktikant
04. oktober 2009 - 20:13 #2
Nu er det ikke så tit jeg sidder med flash, så vil gerne have en hel streng til at indsætte i koderne, tak.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2009 - 18:09 #3
Jeg er heller ikke særlig god til det, jeg kan ikke engang lave en label en bitte kode i Actionscript..
Avatar billede hgj Praktikant
09. oktober 2009 - 16:17 #4
Så snupper jeg da selv de point!
Avatar billede gormgorm Nybegynder
11. november 2009 - 21:58 #5
Lav en knap med billede i 'Up' til stand og billede+tekst i 'over tilstand'.

Check evt. mit online kursus på:

http://sideone.dk/html/tutorials_flash_cs4.php

Eller for øvede:

http://sideone.dk/html/tutorials_webdesign_flash.php