Avatar billede pkdkk Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:03 Der er 10 kommentarer

Billig server hosting!

Hey hey

Jeg står og mangler noget billig server hosting! Nogen der har forslag til hvad jeg skal kigge på..

Har ikke egen server, så har planer om at leje mig ind på en virtual server med linux på. Selvfølgelig med en fast IP.

Hvad er det billigste man kan gøre det.. der er ikke nogle særlige krav til hardware, skal bare bruges til noget test af web applikationer mm.
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:10 #1
Hvis der ikke er det store krav så prøv evt. yourshelter.net
Avatar billede justrace Novice
07. oktober 2009 - 13:52 #2
netplads.dk
Avatar billede pkdkk Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:52 #3
Ja, noget ligende dette... Men finders der intet billigere?? Ku være fedt hvis man kunne finde noget til omkring 50kr. pr. md.  da jeg udelukkende skal bruge det til test..
Avatar billede pkdkk Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:57 #4
netplads.dk  - er det ikke bare et webhotel?? .. Det er ikke hvad jeg skal bruge. ellers tak
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. oktober 2009 - 13:58 #5
Så er du snart nede i alm. webhotel, så er det spørgsmålet om det er det du søger og ikke vhost server?

http://tektonic.net/vps.php
Avatar billede yezper Nybegynder
07. oktober 2009 - 14:46 #6
Avatar billede pkdkk Nybegynder
07. oktober 2009 - 15:54 #7
yezper ->  Tror ikke der er flere ledige.. Når jeg klikker order på den billigste kommer jeg til en side hvor hvor jeg kan købe nogle andre produkter..
Avatar billede pkdkk Nybegynder
07. oktober 2009 - 15:55 #8
bacardil - Nej, har allerede et webhotel, men det dækker ikke mine behov .. .. tektonic ser spændende ud .. tak .
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. oktober 2009 - 16:36 #9
Så lidt :)
Avatar billede pkdkk Nybegynder
09. oktober 2009 - 10:05 #10
Prøvede mig med - http://tektonic.net/vps.php ... det kostede kun 7$ for første måned... Syntes dog deres svar tid er ret dårlig.. ping svartider er omkring 200ms :(