Avatar billede ullaagurk Nybegynder
10. oktober 2009 - 20:19 Der er 2 kommentarer

Trådløst internet - hvordan?

Jeg ved nada om trådløst internet og har brug for lidt hjælp.
Hvad skal jeg købe hvis jeg skal have min bærbare computer på et trådløst internet (jeg flytter ind hos én der har trådløst internet derhjemme)?
Da jeg købte min laptop var jeg nemlig så nærig og gammeldags at jeg fravalgte at kunne gå på trådløst internet. Jeg kan ikke selvfølgelig ikke huske hvad det hed, som min computer mangler.. trådløst modem, måske? :)
Kan jeg evt fixe det ved at købe mig en USB -dims?

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2009 - 20:25 #1
Jep - nemlig USB "dims" :)

Har selv dette på 3. år og det virker: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=smcwusb&sp=all&pid=199812
Avatar billede ullaagurk Nybegynder
11. oktober 2009 - 13:02 #2
Tak :D