Avatar billede ma9ac Nybegynder
12. oktober 2009 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sletning af alt på pc

Har en masse lort på min pc og vil nu til at formatere den, men tænkte på om der findes et program til at slette alt på computeren før man geninstallere windows. (Udover det recovery på cden)

På forhånd tak
Avatar billede Asmi Nybegynder
12. oktober 2009 - 19:29 #1
Du kan når du geninstallerer windows slette partitionerne på harddisken og så oprette dem igen. På den måde sikrer du dig at du får slettet alt fra harddisken.

Håber det hjælper.

Asger Mikkelsem
www.asgermikkelsen.dk
Avatar billede drenriza Nybegynder
12. oktober 2009 - 19:37 #2
Kill-disk er den eneste sikre vej til sletning af alt data.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2009 - 19:39 #3
Det kan ecovery CDèn, gendanner PCèn til fabriksindstillenger.
12. oktober 2009 - 19:43 #4
... nu fremgår det ikke om du har en "automatisk" Recovery CD eller via en skjult partion eller en standard Vista instalation's DVD.
Men begge nævnte SLETTER alt på HD'en først og lægger en 'frisk' instalation ind igen...

Så det burde ikke være nødvendig med 3. parts værktøj/software ...

Hvilken model, type, nummer ???
12. oktober 2009 - 19:45 #5
... når du så har fået det op igen så STRAKS til WindowsUpdate for ALLE opdateringer + opdatering af dit (selvfølgelig) sikkerhedsprogram !!!
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2009 - 19:45 #6
En ommer
Det kan recovery CDèn, gendanner PCèn til fabriksinstillinger.
12. oktober 2009 - 19:48 #7
SPssssst: En lille forsigtig erindring -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ma9ac - husk dine tidligere spørgsmål.
Nærlæs -> http://www.eksperten.dk/faq