Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
14. oktober 2009 - 11:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Backup af server

Hej jeg ville lige høre om der er en backup program som vil backup ens data på sin server hver dag kl. 12.

Men den skulle også gerne backup programmer som er åbne altså den backup alt selvom det er åbent.

Er der nogle der ved et program der kan det ? lige meget om det koster penge
Avatar billede Blandy Praktikant
14. oktober 2009 - 12:50 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2009 - 13:08 #2
Hvis der er tale om en windows server kan du benytte programmet, der følger med kaldet NtBackup.
Gå til 'kør' og skriv ntbackup. Det er udmærket til de mest almindelige backup af filer osv. Og kører med snapshots/shadow copies, sådan at der tages backup af evt. åbne filer.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
14. oktober 2009 - 13:25 #3
er der ikke et program der gør det automatisk kl. 12 eller sådan noget ?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2009 - 13:35 #4
Hehe. Tjek det ud og du vil finde ud af at man kan sætte schedulering af jobs. Så, jo det kan sagtens lade sig gøre.
Jeg bruger det selv som et supplement til vores almindelige backup-rutiner til at foretage en daglig system state backup af vores Active Directory og det fungerer fint til simple backup-rutiner.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
14. oktober 2009 - 14:37 #5
Jeg kigger på det :)

Skriver lige tilbage vis der er noget :D
Avatar billede medions Nybegynder
14. oktober 2009 - 15:22 #6
Comodobackup - Det fungerer rigtig fint :-)

//>Rune
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:26 #7
Kan comodobackup tage backup automatisk ?? og virker det på servere ?

Men jeg har ikke prøvet Ntbackup endnu
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2009 - 18:26 #8
De fleste backup-systemer kan tage backup 'automatisk'.
http://www.ntbackup.us/Articles/backup-scheduling.htm
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
19. marts 2010 - 13:59 #9
Jeg har valgt comodo backup som virker meget fint :)